ΒΟΥΛΗ - ΑΘΗΝΑ

Η εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης στη Βουλή και στην Αθήνα

Με μεγάλη επιτυχία και χωρίς κανένα δυσάρεστο ή ατυχές γεγονός ολοκληρώθηκε η εκπαιδευτική μας επίσκεψη στη Βουλή και στην Αθήνα. Με λίγα λόγια η επίσκεψή μας εξελίχθηκε ως εξής:
Ξεκινήσαμε την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου στις 07.00 το πρωί. Κάνοντας δύο στάσεις στον δρόμο φτάσαμε στην Αθήνα όπως όριζε το πρόγραμμα και επισκεφθήκαμε το Πολεμικό Μουσείο. Ο ξεναγός μας μάς ξενάγησε στον όροφο που περιείχε εκθέματα από όλη την ελληνική ιστορία. Η ξενάγηση αλλά και τα εκθέματα ήταν πολύ ενδιαφέροντα και χωρίς να το καταλάβουμε η ώρα που είχαμε στη διάθεσή μας πέρασε. Φύγαμε από το Πολεμικό Μουσείο και πήγαμε στο ξενοδοχείο μας για να τακτοποιηθούμε στα δωμάτιά μας. Αργότερα, το απόγευμα, είχαμε και μία δεύτερη επίσκεψη στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, όπου παρακολουθήσαμε μία υπέροχη παρουσίαση στη “Θόλο” του Ιδρύματος με θέμα την Αγία Σοφία και τα 1500 χρόνια ιστορίας της. Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας και όλοι μας πήγαμε για βραδινό φαγητό στην περιοχή του Ψυρρή. Επιστροφή στο ξενοδοχείο και ύπνος μετά από μία κουραστική μεν αλλά ενδιαφέρουσα και ευχάριστη πρώτη ημέρα.
Το πρωί του Σαββάτου, συναντηθήκαμε όλοι φρέσκοι και ξεκούραστοι για πρωινό στο ξενοδοχείο. Η δεύτερη ημέρα του προγράμματός μας άρχισε. Μπήκαμε στο λεωφορείο μας και η ξεναγός του πρακτορείου μας μάς έκανε μία μικρή περιήγηση στο κέντρο της Αθήνας δείχνοντάς μας τα κυριότερα κτίρια και αξιοθέατα, το Προεδρικό Μέγαρο, το Μέγαρο Μαξίμου, τον Εθνικό Κήπο, το Πανεπιστήμιο, την Εθνική Βιβλιοθήκη και την Ακαδημία, το Ζάππειο, την Πλατεία Συντάγματος. Κατόπιν πήγαμε στο Μουσείο της Ακρόπολης και ξεκίνησε μία πληρέστατη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ξενάγηση (χάρη στις περιγραφές της ξεναγού μας) στο κόσμημα αυτό της Αθήνας και της Ελλάδας. Τα εκθέματα, η ιστορία τους και η σημασία τους, αλλά και τα διάφορα στάδια της ελληνικής τέχνης μας έγιναν πολύ πιο οικεία. Η φυσική συνέχεια του προγράμματος ήταν η επίσκεψη στον βράχο της Ακρόπολης, πάντα με την ξεναγό μας. Τα μνημεία του ιερού βράχου και η σημασία τους για τον ελληνικό αλλά και τον παγκόσμιο πολιτισμό ξετυλίχθηκαν μπρος στα μάτια των μαθητών αλλά και των συνοδών τους. Μόνο ικανοποίηση και χαρά για την ευκαιρία που μας δόθηκε και η κούραση ξεχάστηκε. Φύγαμε από την Ακρόπολη και πήγαμε ο καθένας όπου ήθελε για να γευματίσει και να κάνει μια μικρή βόλτα στην Πλάκα ή στο Μοναστηράκι. Ανταμώσαμε όλοι ξανά στην πλαϊνή είσοδο του χώρου της Βουλής για το κύριο μέρος του προγράμματός μας. Εξάλλου, αυτός είναι ο λόγος και η “δικαιολογία” για το ταξίδι μας στην Αθήνα. Η ξενάγηση στους χώρους της Βουλής, στην έκθεση που φιλοξενούσε για τον πρώτο κυβερνήτη της Ελλάδας τον Ιωάννη Καποδίστρια, και ο χώρος της ολομέλειας κέρδισε τα παιδιά και τα βοήθησε να συνειδητοποιήσουν πράγματα τα οποία ακούνε σε συζητήσεις των μεγάλων, βλέπουν στην τηλεόραση ή μαθαίνουν στο σχολείο. Μετά την επίσκεψή μας στη Βουλή των Ελλήνων, επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και αφού φρεσκαριστήκαμε πήγαμε σε θεατρικές παραστάσεις της επιλογής μας. Τέλος της δεύτερης ημέρας.
Κυριακή, ημέρα της επιστροφής μας. Πρωινό, μάζεμα των αποσκευών μας και αναχώρηση από το ξενοδοχείο. Υπάρχουν όμως ακόμα δύο μέρη που είχαμε να επισκεφθούμε. Το πρώτο ήταν το θρυλικό θωρηκτό “Αβέρωφ”. Στην προγραμματισμένη ώρα, λοιπόν, ανεβήκαμε στο κατάστρωμα του “Αβέρωφ” και ένας ναύτης ξεναγός μας διηγήθηκε την ιστορία του, μας ξενάγησε στους χώρους του μας μίλησε για τον τρόπο ζωής των ανδρών του σε περίοδο ειρήνης και πολέμου. Τα λόγια του και το ίδιο το θωρηκτό μας συγκίνησαν και μας μάγεψαν. Μετά από τον “Αβέρωφ” έμενε μία ακόμα επίσκεψη πριν επιστρέψουμε στην Περίσταση. Το “Αττικό Ζωολογικό Πάρκο”!! Τι καλύτερο για να χαλαρώσουμε και να χαρούμε μετά από ένα τριήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τα όμορφα, εξωτικά ζώα που χαίρονται να βλέπουν μικροί και μεγάλοι. Ιδιαίτερα, η παράσταση με τα δελφίνια, θα μείνει αξέχαστη. Ολοκληρώνοντας και την επίσκεψη μας αυτή, πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Στάση για φαγητό και μία επίσκεψη στον ιερό χώρο των Θερμοπυλών και τελικά γυρίσαμε στο χωριό μας, κουρασμένοι αλλά και κατενθουσιασμένοι. Αποστολή εξετελέσθη!!

Κλείνοντας αυτή τη σύντομη παρουσίαση του τριημέρου μας, οι συνοδοί δάσκαλοι και ο διευθυντής του σχολείου θέλουμε να ευχαριστήσουμε πολύ όλα τα παιδιά μας και τους γονείς/συνοδούς τους για την άψογη συμπεριφορά και συνεργασία τους. Ναι, ο καιρός ήταν τέλειος, ναι ο οδηγός μας ήταν εξαιρετικός, ναι δεν είχαμε κανένα πρόβλημα ή ατυχία σε οποιοδήποτε σημείο της εκδρομής μας αλλά πράγματι το σημαντικότερο ήταν η ΑΡΙΣΤΗ συνεργασία και συνεννόηση με τις συνοδούς μητέρες και τα καταπληκτικά παιδιά του σχολείου μας!! Τις ευχαριστούμε και θα θυμόμαστε πάντοτε εμείς οι δάσκαλοι με χαρά και ικανοποίηση την απόλυτα επιτυχημένη αυτή εκπαιδευτική επίσκεψη!!

Ενδεικτικό Πρόγραμμα εκπαιδευτικής εκδρομής στη Βουλή των Ελλήνων

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017
06:45 - Συγκέντρωση στο σχολείο
07:00 - Αναχώρηση από την Περίσταση για Αθήνα (δύο στάσεις)
14:30 - Πολεμικό Μουσείο

08:00 - 09:00 - Έγερση και πρωινό στο ξενοδοχείο
09:30 - Αναχώρηση από το ξενοδοχείο με προορισμό το θωρηκτό Αβέρωφ
11:30 - Αττικό Ζωολογικό Πάρκο
15:30 - Αναχώρηση για Περίσταση (δύο στάσεις)